Jag har gjort en etikett!:)

image

Jag har gjort en test-etikett till Damarillum IPAn.

Vad tycker ni?:)

8 svar till “Jag har gjort en etikett!:)

    • Tackar! ja man vill ju att den ska stå ut lite.
      Jag gjorde det i GIMP, typ som photoshop fast gratis. så ja gjorde allting ”manuellt” så att säga o klippte ut den för hand. Ska nog fortsätta o göra alla mina etiketter snea, fast kanske i olika färger o med olika fonter osv. så man ser att det e mina öl 😉

      • GIMP som gäller här oxå, men har inte fått till något bra än. Har försökt komma på någon kul ide med form och så, som detta.

      • Gött! du gillar open source du också, de e bra skit de:)
        De e svårt o hitta på något man är nöjd med, ja fick ju den här idén när jag pratade med en kompis som jag bad skulle göra en etikett men han hade inte riktigt tid så då tog jag saken i egna händer. Kämpa på o skicka gärna nån idé om du vill ha ett bollplank:)

  1. spelar väl ingen större roll att volymen inte är med, det är ju presentationen av produkten som är viktig! 🙂

Kommentera

