Är någon intresserad av en live-streaming av en bryggdag?

En bryggarkompis brygger just nu och kör livebloggning: http://m1cke.wordpress.com och jag blev lite inspirerad.

Skulle någon titta överhuvudtaget ifall jag skulle sätta igång en live stream imorgon 10:30 på http://www.justin.tv/otterbo ?

Jag har varit dålig på att lägga upp videor på sistone och det är för att bryggningarna har gått sådär och tro det eller ej så är det lite jobbigare att behöva filma o brygga samtidigt.

Men ifall jag bara sätter upp en dator som streamar live så är det betydligt mindre jobb för mig och då kan dom som vill ändå vara med. Om det nu är någon som vill vara med.

Så det jag frågar är: om jag kör igång en live stream imorgon 10:30 skulle du titta?

Ifall det är någon som verkligen skulle vilja titta så kan ja tänka mig att streama då, annars så struntar jag i det. Gör dig hörd i kommentarsfältet nedan:)

4 svar till “Är någon intresserad av en live-streaming av en bryggdag?

    • Det förstår jag att folk inte kan sitta med under hela dagen, men om folk skulle kika en sväng så är det nog:-) tror de finns en chat man kan använda också:-)

Kommentera

