Felbeställning!

Skit också, såg nu att jag råkat beställa centennial kottar istället för pellets. Det är ju inte hela världen men jag får ändra lite i receptet, får öka på givorna med kanske 10% och sedan måste jag vara strategisk med hur jag delar upp humlen i humlekokpåsar och eftersom kottar sväller måste jag ha mkt mindre i påsarna annars sväller påsarna upp som ballonger och man får dåligt utbyte av humlen eftersom dom blir packade i påsarna om det är för mkt i påsarna. Får försöka hitta någon vettig mängd som jag kan ha i påsarna.

Kommentera

