Öl beställda från systembolaget!

På detta släpp så tyckte jag inte det var så mkt intressant som kom ut i butikerna så jag bestämde mig för att ha släpp här hemma istället o lade en beställning på öl istället.

De öl som jag beställde var följande:

Mikkeller Beer Geek Vanilla Shake
Denna har jag hört mkt bra om, Mikkeller Beer Geek recept är ju beprövat och vissa tycker att detta är den absolut bästa versionen hittills så jag ser fram emot denna! Beställde 3 flaskor. 2 åt mig och en åt min kollega. 🙂

Stone Russian Imperial Stout
Har en flaska av denna kvar från förra årets släpp som jag hade tänkt spara till nyår eller dyl så då köper jag en till flaska o ställer undan till nästa år.

Yeti Chocolate Oak Aged Imperial Stout
Samma historia här, har en flaska kvar från förra årets släpp:)

Blev bara dessa 3 för mig den här gången, men man är ju inte gjord av pengar lr hur? 🙂

Kommentera

