Ny sida på begäran!

Jag har fått en liten begäran om att beskriva vad ölen jag gör smakar lite bättre.
Lösningen jag kommit på är att göra en ny sida som heter Ölstilar! där jag skrivit upp de flesta ölstilarna som jag har gjort eller brukar göra och sedan länkat till SHBF’s öltypsdefinitioner.

dessa öltypsdefinitioner är till för att just kunna beskriva vad en speciell stil smakar osv osv. Så gå in där och kika och läsa om ni är intresserade och kom gärna med mer kritik och tips på hur jag kan förbättra bloggen. 🙂

Kommentera

