Grattis bloggen!

Det är dags att gratulera min kära blogg igen för nu har jag uppnått hela 30000 visningar!

Det känns helt otroligt med tanke på att i augusti var det 20000. Tiden går fort när man har roligt o det är extremt kul att folk verkar gilla att läsa min blogg och om allt tok jag skriver om öl och dyl. Det är alla ni som läser som får mig att ånga på som jag gör, det är ni som får mig att vilja skriva så ofta jag bara kan.

Så tack till er allihopa, jag lovar att så länge ni fortsätter att läsa så ska jag göra mitt bästa för att fortsätta skriva så ofta jag kan om så intressanta saker som möjligt 🙂

Skål!

2 svar till “Grattis bloggen!

  1. Jag gillar dina youtube-filmer vad gäller bryggning. Jag tycker att jag snappar upp något nytt varje gång, tack för det. Jag tänkte komma med ett förslag som du kanske sen kanske kan länka till bloggens olika delar. Kanske kan filma alla stegen som egna filmer? Allt från mäskning till tappning. Jag tror det skulle vara uppskattat från många nybörjare (kanske andra också). Att man filmar, beskriver varje del ingående.

    Som sagt, jag gillar dina filmer och lärt mig en del, ja visst läsa sig till hur man ska göra funkar också men med bra filmer är 10 gånger lättare att ”hajja”.

    Bra jobbat med bloggen, jag följer den med nöje

    • Tackar! Absolut jag har haft såna tankar redan o jag har tänkt att jag skulle försöka göra en liten serie med något sådant. Men det gäller att få tummen ur också behöver jag någon assistent när jag brygger som kan filma. Det kommer 🙂

Kommentera

