Lite smått orolig över Nelly.

När jag skulle kapsylera om de pysande flaskorna med Nelly så svämmade alla 3 flaskor över. Det kan ju bero på att dom var varma och att jag vänt dom upp och ner när jag vaxade dom men det kan även vara en infektion eller att jästen helt enkelt inte är klar. Så jag ska ställa alla flaskorna i en plastpåse så länge om dom skulle få för sig att explodera.

Det var inte enormt med tryck i dom nu men det var precis samma sak med Lindy Hop.

Vore enormt tråkigt om det var något fel på dom men det visar sig. Jag ska hålla koll på dom.

Kommentera

