Twitch.tv

Dags för något icke öl-relaterat igen. Jag har skaffat ett Twitch.tv konto så nu kan man gå in där och titta på när jag spelar spel på datorn. Jag har lagt till en länk längst upp till höger där man kan klicka och se om streamen är online för tillfället. Dessutom har jag ställt in twitch så att varje gång jag kör igång en stream så kommer den skicka ut en tweet som automatiskt kommer gå ut på min Facebook. Woohoo!

För tillfället håller jag på o spelar Bioshock: Infinite

Kommentera

