Grattis till mig själv:)

image

Den 4e augusti, alltså imorgon fyller jag 30 år. För att fira detta så unnar jag mig en av två flaskor av de molens fantastiska bomber & granater som jag har i min ägo.

Man ser direkt när man häller upp den att den är trögflytande utöver det vanliga o en söt nästan sliskig doft får man med på köpet.

Smaken är också söt, fruktig o med en precis lagom beska i bakgrunden som bär upp det hela.

Fantastiskt gott! Inte helt olikt min egna variant av stilen om jag ska vara helt ärlig. Detta får mig att se fram emot när min senaste Nelly är färdiglagrad och klar att drickas.

Tack alla ni som läser och kommenterar den här bloggen. Det är ni som får mig att fortsätta o komma tillbaka o skriva mer o vilja skriva mer och oftare än jag gör.

Tack och skål! 🙂

12 svar till “Grattis till mig själv:)

Kommentera

