Stopp i maskineriet igen

Tyvärr verkar det som vi kommer se ännu ett litet uppehåll i bryggningen framöver, jag och min familj ska flytta till hus så vi har mycket att stå i för tillfället.

Jag räknar kallt med att kunna brygga det senaste receptet jag lagt upp(Amadeus IPA #2) nångång i Juli så ni får hålla till godo.

Jag har bestämt mig för att konvertera min frys till en kegerator när vi flyttat in i huset också så räkna med att det kommer upp några inlägg eller ett stort om hur det bygget gått till osv.

Tillsvidare så tackar jag alla underbara människor som finner det intressant att följa mig och mina förehavanden här på bloggen. Det är för er och kärleken till hantverket jag skriver så ställ mer gärna frågor så ska jag svara så gott jag kan.

Skål! 🍻

2 svar till “Stopp i maskineriet igen

  1. Grattis till huset! Hoppas du får dig en liten brygghörna där! Kommer följa kegeratorbygget med intresse, har själv liknande funderingar. Gärna länkar till var du köpt delarna.

Kommentera

