Jag ska bli bättre ☺

Hej ☺

Jag vet att jag varit notoriskt dålig på att följa upp hur mina öl blivit osv.
Min tanke är nu att jag ska börja spela in filmer där jag pratar om dom, hur dom har blivit o hur jag gjort dom.

Jag ska försöka få upp den första filmen senast i helgen är tanken.

Vad det blir för öl har jag inte riktigt bestämt mig för ännu men det kommer ni märka.

Min förhoppning är sedan att jag kommer kunna lägga upp såna filmer med jämna mellanrum och även lägga upp några filmer på andras och kommersiella öl.

Så håll till godo 😉

2 svar till “Jag ska bli bättre ☺

Kommentera

