Lite ny utrustning!

Fyllde nyss år och fick då ett presentkort hos maltmagnus, så då passade jag på att köpa en extra regulator. Varför då? Jo det ska jag berätta.

Tidigare innan jag hade keezern så använde jag regulatorn jag redan har till att tappa om öl från jäshinken till fat i ett slutet system. Ni kan läsa om hur jag gjorde då här.

Nu är det dags igen, det kommer bli lite annorlunda o jag har det inte helt klart för mig hur jag ska koppla allting på det smidigaste sättet ännu men det löser sig nog.

När det blir dags att testa så skriver jag ett nytt inlägg om hur det gått osv ☺

Kommentera

